Tugasan

Sunday 4 November 2018

BBM3410/18 Video One shot

Assalammualaikum semua. Maaflah sibuk sikit kebelakangan ni. Hahaha

Jom la baca apa yang aku nak tulis ni. Macam yang dalam tajuk post aku kali ni. Post ni aku nak cerita sikit tugasan aku dan kumpulan aku pada kali ni. Tugasannya adalah buat video One Shot.

Hah bukan tu je, video kali ni kena masukkan musik sekali. Lepastu kena acah menyanyi la kononnya ataupun Lip-sync.

Lagu yang kumpulan aku pilih adalah Hajat oleh Hael Husaini. Kenapa kami pilih lagu ni? hah jawapan dia sebab lagu ni rancak dan dalam video asal dia ada menari. Jadi kami boleh la ikut tarian tu. huhuhu
Ni la video dari kumpulan Panglima Awang


Bagi aku tugasan kali ni mencabar la. Kena menari kot. Aku bukannya pandai buat benda-benda macam ni. Tapi nak markah kan buat la jugak. Macam Prof kata la Redha…😅😅

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...