Tugasan

Wednesday 14 November 2018

BBM3410/18 Tugasan Baru dan Redha

Assallammualaikum semua.


Hahaha tajuk entry pun dah tahu kan tentang apa. Tugasa kali ni aku dan kumpulan aku kena buat video one shot baru. Kali ni dua Layer pulak. Oh sebelum tu, video one shot sebelum ni Prof puji group kami. Huhuhu😌😌. Prof kata video kami antara dua video yang menarik. Bangga kejap dengan kumpulan kami. Prof kata video kami ada kelainan sebab seram-seram gitu. Hahaha.

Lagu untuk video seterusnya tak tetapkan lagi sebenarnya. Tapi ada la buat dua pilihan. Lagu apa tunggu la dah siap nanti aku kongsi dalam blog ni. Kami kena bentang video tu hari Isnin minggu hadapan. Untuk dua layer kali ni, kami kena masukkan unsur lakonan dan nyanyian dalam lagu tersebut. Penyanyi bernyanyi sambil dia juga akan berlakon. Macam buat video klip lagu la kiranya.

Aku nak cakap terima kasih sebab kumpulan aku bagi kerjasama yang baik menghasilkan dan melakukan setiap tugasan yang diberi.Tepuk sikit. Hehehe

Okay la aku gerak dulu. Jumpa lagi nanti.



No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...