Tugasan

Sunday 4 November 2018

BBM3410/18 Kalendar Yang Mencabar

Yuhuuu. Jumpa lagi.

Kali ni aku nak cakap tentang buat kalendar pulak. Sumpah susah gila nak buat, kena ada 6 layer la. So macam biasa aku masih Redha. hahahah

Okay bukan itu yang aku nak tekankan. Yang menarik buat kalendar ni kan, aku belajar banyak benda. Sebelum ni aku sumpah "noob" gila nak edit-edit benda alah bagai ni. Tapi berkat belajar dan REDHA akhirnya aku faham serba sedikit.

Tak ada istilah "noob" dah. hahaha. Korang mesti perasan kan aku suka gelak hahaha ni panjang-panjang. Aku memang macam tu, nak hiburkan korang jugak. Nanti kata Blog aku ni HAMBAR.

Kejap aku nak cari gambar contoh kalendar yang aku dah buat. Kau sabar eh.

Hah ni dia Kalendar yang aku berjaya buat. 

Aku rasa cukup sampai sini kot. Buat panjang-panjang pun bukan korang nak baca. 

Okay bye. 

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...