Tugasan

Sunday 4 November 2018

BBM3410/18 Balik Kampung

Assalammualaikum semua, selamat malam.

Baca tajuk aku tu, hah cerita kali ni nak cakap tentang aku balik kampung.

Rindu weyhh, bukan rindu anak bini tapi rindu "family" dekat kampung tu. Aku orang kampung je, orang Bota sana. hahaha. Aku dah DUA bulan rasanya tak balik kampung huhu. Cekal kan, padahal dalam hati meronta-ronta nak balik.

Aku "excited" gila nak balik kampung. Aku balik kali ni dengan kawan sekolah aku dulu. Nizam nama dia. (Nizam mohon bersyukur aku sebut nama kau dalam post aku kali ni😆😆😆). Dia gerak dulu pergi TBS. so aku kirim dekat dia la beli tiket. haha

Owh ya aku gerak ke TBS naik "Grab" dengan kawan aku. "Coursemate aku jugak, nama dia Goh. Tapi dia balik Penang.

Boleh nampak kan  muka "EXCITED" aku tu. Haha😜😜

Owh ya, aku balik hari Khamis petang. Tiket aku pukul 4.30.

Okay la korang, aku gerak dulu. hahaha

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...