Tugasan

Sunday 4 November 2018

BBM3410/18 Keliru Lah

Selamat malam gaisss...

Korang perasan tak yang aku post dekat blog aku ni pada hari yang sama. haha

Hah tak perasan la tu. Ingat lagi tak yang aku kata aku ada hutang untuk post 3 entry setiap minggu. Tak ingat la tu. 😏😏. Sebenarnya aku pun tak ingat sebenarnya.

Kali ni sebenarnya aku nak borak tentang kekeliruan aku dalam membuat posting dalam blog ni. Sebabnya sekarang aku tengah bercuti pertengahan semester. Eh lupa la nak bagi tau dalam entry yang lepas, aku balik kampung sebab tengah cuti pertengahan semester la. Tak lama pun cuti, seminggu je.

Okay berbalik ke pangkal jalan tadi. Aku keliru la sebab tengah cuti kan nak kena post jugak ke. "Classmate" aku kata kena, jadi aku pun buat la jugak. Nanti takut tak dapat markah.

Banyak benda pulak aku rasa nak kongsi dengan korang. Tapi nanti la aku kongsikan. Penat la menaip. hahaha (tipu je)

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...