Tugasan

Friday 9 November 2018

BBM3410/18 Tugasan Cuti Pertengahan Semester

Assalammualaikum semua. Jumpa kita lagi dalam blog aku yang tak seberapa ni.

Hari ni aku nak cerita sikit tentang tugasan cuti pertengah semester yang lepas. Tugasan dia aku kena tangkap gambar sekitar kawasan rumah aku. Aku duduk kampung je, waktu aku balik salah 'timing' sawah belakang rumah aku dah kena potong. Jadinya tak dapat la gambar yang cantik sangat. Okay tanpa membuang masa elok la aku selitkan beberapa gambar yang berjaya aku tangkap. 

Aku tau korang cepat bosan baca panjang-panjang ni😉😉😉. Hah dekat bawah ni aku selitkan gambar dia jangan risau.

Hah gambar ni dekat Teluk Batik. Kebetulan keluarga aku ajak berkelah, aku apa lagi ni kesempatan terbaik lah. 


Ni pulak gambar sawah belakang rumah aku. Cantik kan gambar yang aku tangkap ni? (Self compliment sikit... hahaha😂😂😂)


Gambar ni aku tangkap waktu aku pergi pasar. Meriah pasar ni. Orang tempat aku panggil pasar ni Pekan Sabtu, aku tak tau kenapa mungkin pasar ni dekat pekan dan jatuh hari Sabtu kot. 
Comelkan. Ni anak buah aku, nama dia Medina.

Okay itu saje la serba sedikit gambar yang aku nak kongsi. Bye semua...😙😙😙

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...