Tugasan

Wednesday 24 October 2018

BBM3410 Naruto Featuring FYP


ASSALAMMUALAIKUM semua jumpa lagi.

Post kali ni aku nak kongsi tentang anime yang aku tengah layan. Haha. Aku sekarang tengah layan Naruto. Walaupun sesak dengan projek, aku tetap akan curi masa layan Naruto. Ni nama dia FYP featuring Naruto. Hahaha

Aku tak tau la kenapa aku suka sangat layan Naruto ni. Nak kata peminat tegar Anime tak jugak. Dia ada 500 episod, tak tau bila aku akan habiskan. Mungkin aku suka watak dan jalan cerita dia kot. Tentang seorang budak yang disisihkan dan akhirnya dia yang selamatkan kampung dia dari musnah.


Oh selain tu aku jugak suka layan K-Drama. Aku ada hard disk untuk K-drama dan movie. Aku yang jenis bila bosan aku suka layan movie, Naruto (hahaha), Kdrama semestinya la dan macam-macam lagi la.

Okay dah malas nak taip panjang-panjang. Nanti bosan pulak cerita aku. 

2 comments:

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...