Tugasan

Wednesday 24 October 2018

BBM3410 Tugasan Baru (Simpulan Bahasa)


ASSALAMMUALAIKUM semua.


Bertemu lagi kita pada post kali ini. Seperti tajuk kali ni, aku nak cerita sikit tentang pengalaman tugasan aku yang seterusnya. Tugasan pada kali ini aku dan kumpulan aku di arahkan untuk mengambil gambar berdasarkan Simpulan Bahasa. Mencabar kot tugasan kali ni. Hahaha
Kami kena ambil gambar berdasarkan simpulan bahasa yang dipilih. Hah faham tak?

Dia macam ni la lebih kurang.
Gambar ni simpulan bahasa dia mandi peluh


Bukan satu, bukan dua tapi kami kena tangkap gambar berkaitan dengan simpulan bahasa sebanyak 10 keping. Kemudian gambar tuh dimasukkan dalam Powerpoint dan jadikan video untuk ditayangkan dalam kelas.

 Yang mencabarnya buat tugasan ni kita kena lakonkan dalam sekeping gambar. Kalau berlakon dan rakam boleh la aku buat. Tapi ni gambar… hurmmm. Hahaha jangan risau aku dan kumpulan aku akhirnya berjaya buat tugasan ni.

Okay dah la. Jumpa post yang akan datang.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...