Tugasan

Wednesday 24 October 2018

BBM3410 Denda Tak Update Blog


Hai geng….πŸ‘πŸ‘
Sepatutnya aku kena update blog aku tiga post seminggu. Tapi memandangkan aku lupa nak update minggu sebelum ni. Aku kena denda update enam sekaligus untuk minggu ni. Hah padan muka kau Syed Ahmad Faisal, sapa suruh lupa sangat.πŸ’†πŸ’†πŸ’†

Post untuk kali ni aku tak banyak nak cakap, Cuma nak cerita tentang kenapa kena update blog tiga post setiap minggu. Cerita dia macam  ni, blog ni pada mulanya bertujuan untuk subjek aku semester tujuh di UPM ni. Multimedia dalam bahasa nama subjek aku ni. Tujuan subjek ni nak memberi peluang la kepada pelajar yang macam aku ni, yang hanya tau Facebook, Instagram dan Youtube je.

Subjek ni seronok je tapi stress sikit, mungkin oleh sebab masa tu tak banyak dengan nak siapkan Thesis aku lagi. Hahaha. Aku rasa sampai sini la dulu post aku kali ni.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...