Tugasan

Wednesday 10 October 2018

BBM3410 Kolej Kediaman tak ada air

Assalammualaikum jumpa lagi.

Pada hari ni aku nak cerita tentang kolej aku tak ada air. Kau rasa?
Aku menetap Kolej 16 dekat UPM ni ataupun Kolej Serumpun. Kenapa kolej Serumpun? Hah sebab dia dalam kolej Serumpun ni berhimpunnya 4 kolej yang berlainan. Iaitu kolej 12, kolej 14, kolej 15 dan kolej 16. Cerita dia macam ni, aku dah dapat notis ketiadaan air ni tapi aku saja suka nak berkongsi cerita dengan pembaca semua. Hahaha




Aku dapat notis tiada air selama 3 hari iaitu bermula Selasa 9/10/2018 hingga Khamis 11/10/2018. Mula- mula tu air ada lagi, mungkin sebab kolej aku guna tangki dan dia boleh bertahan untuk beberapa hari. Tapi pada akhirnya, pada hari ni 11/10/2018 air pun tak ada. Air tangki dah habis. aku juga dapat notis yang hari ni InsyaALLAH Air aka nada semula.

Cukuplah aku bebel tentang air ni. Dah biasa kena. Hahaha. 😅😅

Okay la malas nak menaip, jumpa post yang akan datang.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...