Tugasan

Wednesday 14 November 2018

BBM3410/18 FYP dan Aku

Assalammualaikum semua.😙


Bacakan tajuk aku kali ni. Aku nak cerita tentang apa pula ni? Okay hari ni aku nak cerita tentak projek tahun akhir aku. Tajuk FYP aku Komunikasi verbal dan nonverbal dalam filem Tiga Abdul. Aku bukanlah nak bincang apa yang aku dah buat cumanya proses nak siapkan tu je yang aku nak fokuskan.

Sekarang ni aku masih tersangkut di bab 4 iaitu bab yang paling penting analisis data. Bab 4 la aku rasa yang paling mencabar. Aku kena analisis data tu betul-betul dan data mestilah tepat. Mesti korang tertanya-tanya kan, kenapa aku pilih analisis filem Tiga Abdul?.

Hah jawapan aku mudah je. Tiga Abdul ni sarat dengan unsur nasihat, sarkastik dan yang paling penting aku nak kaji bahasa dia la. hahaha. Yang pasti aku rasa tertarik dengan filem ni. Macam yang dalam tajuk aku tu kan, aku kaji tentang komunikasi verbal dan nonverbal dalam filem ni. Lepas itu aku kenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi ujaran dalam filem ini.

Doakan aku dapat siapkan FYP aku dalam tempoh yang ditetapkan. Aminn

Okay la setakat tu dulu aku berceloteh hari ni.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...