Tugasan

Wednesday 14 November 2018

BBM3410/18 Twitter

Yuhuu... Assalammualaikum semua.

Baca tajuk pun dah tau kan aku nak cakap tentang apa. Aku kali ni nak cakap tentang Twitter. Hah tapi sebelum tu jemputlah follow Twitter aku https://twitter.com/AljSyed. Korang klik je link tu.

Apa je aku nak cakap tentang Twitter ni. Pertama aku nak cakap tentang apa aku kena buat dengan Twitter aku tu. Aku kena Tweet sekurang-kurangnya satu Tweet tiap minggu dan Retweet siapa-siapa punya Tweet.

Tanpa melengahkan masa aku bagi gambar apa yang aku dah Tweet. hahaha😂😂😂












Banyakkan gambar kali ni. hahaha. Saje nak bagi korang bukak satu-satu. 
Okay la penat dah taip. 
 

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...