Tugasan

Friday 9 November 2018

BBM3410/18 Apa Jadi dengan Naruto?

Assalammualaikum semua. hahaha

Kali ni aku nak kongsi sikit tentang apa aktiviti yang aku buat dan habiskan. kahkah. Okay macam yang aku ada cerita tentang aku tengok Anime Naruto tu kan. Akhirnya aku berjaya habiskan 500 episod cerita tu. hahaha hebat kanπŸ˜‚πŸ˜‚

Apa yang aku nak kongsikan dalam entry kali tentang persahabatan yang terjalin antara Naruto dan kawan-kawan dia. Terutama kawan-kawan dia dalam kumpulan 7 Kakashi, iaitu Sasuke dan Sakura. Diorang ni kawan baik dan selalu berjaya menjalankan misi dengan baik tapi ada satu kejadian yang membuatkan Sasuke lari dari Kampung Konoha dan dia nak jadi kuat dan balas dendam dekat abang dia. So Sasuke ni jadi jahat lah senang cerita. Tapi Naruto dan Sakura ni percaya yang Sasuke akan balik ke Konoha.

Macam-macam Naruto dan Sakura alami untuk bawak Sasuke ni balik. Akhirnya berkat Naruto bersabar dan percaya dengan Sasuke, Sasuke pun jadi baik dan pulang ke Konoha. Best cerita ni sebab macam-macam kita boleh belajar.

EH panjang pulak aku rasa entry kali ni. Aku rasa cukup dulu kot. Aku nak kongsikan tentang kekuatan persahabatan yang tercipta mampu mengubah segalanya. Nanti cerita panjang-panjang dan macam aku buat ulasan pulak.

Okay semua aku gerak dulu.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...