Tugasan

Friday 9 November 2018

BBM3410/18 Al-Hijrah dan Prof

Assalammualaikum lagi sekali.

Hah hari ni aku nak cerita tentang apa yang terjadi hari Isnin tu. Keputusan dia, Prof suruh tengok rancangan televisyen di saluran TV Al-Hijrah. Sebab Prof akan ada satu slot tentang topik Martabat Bahasa Melayu dalam media sosial. Wow hebatkan Prof aku. hahaha

Prof aku bukan suruh tengok saje-saje. Prof suruh tangkap gambar dan pos dalam Instagram macam biasa. Alhamdulillah berjaya dan kelas atas talian pukul 10 tak ada. Yahooooo...

Comel je kan Prof aku. 

Slot BijakSiber ni ada la dalam 10 minit. Selamat la aku bangun awal pagi tu. kalau tak melepas nak tangkap gambar Prof.

Bosan la tu baca panjang-panjang ni. Okay la aku undur diri dulu. Jumpa lagi nanti.

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...