Tugasan

Wednesday 3 October 2018

BBM3410 Minggu 4: Tugasan Individu yang di "Reject"



Assalammualaikum semua, ๐Ÿ˜

Pada minggu ke empat yang lalu, aku diberi tugasan berkaitan dengan penggunaan dan persepsi  aku mengenai media sosial atau teknologi. Arahan berkaitan tugasan tersebut di letakkan dalam Putrablast E-Learning. 

Pembelajaran pada minggu berasakan pembelajaran atas talian. Berikut merupakan arahan yang diberi bagi tugasan tersebut.


Yang pertama, berikan persepsi anda tentang jenis media social/ media teknologi dalam buku BOOM Bab 1 (minima 100 patah perkataan, maksima 150).

Pilih salah satu media social/media teknologi dalam bab 1 dan bincangkan bagaimana anda menggunakan teknologi tersebut dalam pembelajaran di universiti.

Emelkan tugasan kepada drnormaliza@gmail.com.

Subjek emel seperti Tugasan individu bbm3410 : nama.

Tugasan boleh emel pada pukul 2- 3 petang SAHAJA. jika awal atau lambat, emel anda akan dipadam dan tiada markah untuk tugasan ini.

Tugasan tersebut dibuat dengan jayanya dan di hantar pada tepat masanya. Namun begitu, tugasan tersebut di tolak oleh Prof. Sebab mengapa iaianya di tolak kerana tidak mengikut arahan yang sepatutnya.
Sekian sahaja luahan minggu ini.๐Ÿ˜…

No comments:

Post a Comment

Sakit itu aku...

 Assalammualaikum...  Lama aku tak bermonolog disini. Nukilan bertarikh 29 Nov 2021 ini lebih kepada tulisan isi hati. Maaf andai ada tersal...